Herken jij jezelf hierin?
- Je beschikt over hbo of academisch werk- en denkniveau en een relevante opleiding op dat niveau.
- Je hebt kennis van en ervaring in een beleidsfunctie en/of projectmanagement en gezondheidszorg bij voorkeur in acute zorg of in verpleeg- en verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT) of de geestelijke gezondheidszorg (GGZ).
- Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarbij ben je diplomatiek en heb je gevoel voor verhoudingen binnen en tussen verschillende organisaties.
- Je bent pro-actief, een enthousiaste verbinder en flexibel, ook qua werktijden.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto.
En ben je klaar voor deze uitdaging?
De acute zorg staat voor grote uitdagingen. Met een toenemende zorgvraag en personeelstekorten zal in de toekomst ‘meer met minder’ moeten. Regionale ketensamenwerking wordt steeds essentiëler om de kwaliteit, beschikbaarheid en zorgcontinuïteit te borgen.
De ketenpartners zoals meldkamers, ambulancediensten, huisartsenzorg, ggz-instellingen en verslavingszorg met een crisisfunctie en verloskundige kringen, verpleeg- en verzorgingshuizen en thuiszorg en ziekenhuizen werken hiervoor samen in het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ).
Drie beleidsdomeinen staan centraal: Traumazorg, Acute Zorg en Crisisbeheersing & Opleiden, Trainen en Oefenen (OTO).
Netwerk Acute Zorg Brabant (NAZB) ondersteunt ROAZ Brabant en verbindt de zorgorganisaties in de acute zorgketen in Noord-Brabant. NAZB speelt tevens een belangrijke rol in de regionale samenwerking tijdens crisissituaties die de acute zorgketen raken.
Je bouwt mee aan een sterk netwerk binnen de regio.
Als adviseur:
- Coördineer je expertgroepen, kennisplatforms en andere overlegorganen.
- Onderhoud je contacten met de verschillende ketenpartners en breid je het netwerk doorlopend uit.
- Stel je beleidsnotities, verslagen, projectplannen en (jaar)activiteitenplannen op.
- Draag je actief bij aan de inhoud, coördinatie en uitvoer van bovenstaande notities en plannen.
- Verzorg je externe, formele correspondentie namens het netwerk.
- Organiseer je netwerk- en themabijeenkomsten om kennisdeling voor de zorgketenpartners mogelijk te maken.
Dan is dit ons aanbod voor jou
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (met uitzicht op vast dienstverband), voor de duur van 12 maanden.
- Een bruto maand salaris van minimaal € 3.736,- en maximaal € 5.473,- bij een volledige werkweek van 36 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Dit is volgens functie-indeling in FWG 60 van de Cao Ziekenhuizen. Vanaf juni 2024 kan dit verhoogd worden tot € 5.746,- in verband met de nieuwe Cao.
- Het ETZ (juridisch valt NAZB onder ETZ) heeft een generiek functiehuis. Deze functie valt onder de generieke functie beleidsadviseur C.
- Veel kansen tot extra (bij)scholing, verdieping en verbreding.
- Een vakantietoeslag en vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en tegemoetkoming in reiskosten. En een MSKA-regeling waarmee je fiscaal voordeel hebt op de aanschaf van o.a. een fiets, mobiele apparatuur en een fitnessabonnement.
Hier ga je werken
NAZB draagt eraan bij dat de ketenpartners elkaar kennen en beter en intensiever samenwerken. Naast het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ) ondersteunt NAZB het netwerk met diverse cursussen en scholingen op het gebied van crisisbeheersing, wetenschappelijk onderzoek en de coördinatie van traumaregistratie.
NAZB is een van de tien acute zorgnetwerken van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ). Het team van NAZB bestaat nu uit zestien medewerkers en vijf medisch coördinatoren. NAZB is verbonden aan het ETZ, het traumacentrum voor de regio Brabant.
De traumacentra hebben, conform wetgeving (Wkkgz), de regierol voor het initiëren van het ROAZ. ETZ Elisabeth is de uitvalsbasis, maar je hebt vaak overleg bij de ketenpartners uit het netwerk, met collega’s van het landelijke bureau en andere acute zorgnetwerken. Gezien de agenda’s van ketenpartners, vindt overleg ook in de avond plaats.
Grijp je kans!
Ga naar deze site om je sollicitatiebrief in te sturen en stuur ons vóór 8 januari 2024 je cv en motivatie toe.
Meer informatie over deze functie? Christine Schepel, manager NAZB, helpt je graag verder. Bel naar (013) 221 23 32.